Prisme backlit Palas & Iulius Mall

Forta Albastra Bosch – Eficienta maxima!

Eurotech, cel mai longeviv distribuitor autorizat de scule electrice profesionale BOSCH din zona Moldovei, a integrat outdoorul in campania de promovare a actiunii promotionale Descopera Forta Albastra Bosch. Cea mai mare campanie a verii a avut parte de un vizual clar si specific conceptului de outdoor minimalist: efect maxim prin simplitate: produs, pret, beneficiu, distribuitor, date...
mai mult

Noua identitate Caretta pe outdoor

Caretta, producator local de sisteme complete de acoperisuri, cu distributie la nivel national, a lansat pe outdoor campania de vara 2015, prin reteaua de panouri pusa la dispozitie de Absolut Media – OOH  Agency. Noua campanie vizeaza lansarea noii identitati vizuale si doua directii in comunicare: promotia pentru cel mai bine vandut produs Caretta – tigla...
mai mult

TiVo prin Ness in Romania – campanie outdoor

Compania americana TiVo, care a lansat în 1999 recorderul video digital (DVR) cu acelasi nume, a incheiat un parteneriat cu furnizorul de solutii si servicii IT Ness Software Engineering Services (SES) pentru extinderea activitatii de cercetare-dezvoltare. Astfel, compania americana va avea un centru de cercetare-dezvoltare in Romania, la Iasi, unde specialistii vor contribui la dezvoltarea produselor...
mai mult

Campanie de Marketing Social – IRO Iasi

Absolut Media – OOH Agency continua campania "Punem Iasul in valoare", lansata in decembrie 2014, cu Institutul Regional de Oncologie - IRO Iasi. Campania sustinuta pe outdoor a fost ampla si a beneficiat de locatii cu expunere mare: ecrane LED digitale, citylight-uri, backlit-uri, billboard-uri, formate atipice (prisma) in zone aglomerate din Iasi: Palat, Podu Ros, Nicolina,...
mai mult