Galerie campanii
-
Just G.E.T. IT – Te lansam in IT!
Just G.E.T. IT (Group Experiential Training) este un program nou in Iasi si are ca scop pregatirea t ...
-
Forta Albastra Bosch – Eficienta maxima!
Eurotech, cel mai longeviv distribuitor autorizat de scule electrice profesionale BOSCH din zona Mol ...
-
Beck’s + BMW seria 1 = WOW = proiect special
In antichitate, oamenii credeau ca Universul a fost creat din patru elemente: APA, AER, PAMANT, FOC. ...
-
In centrul atentiei: Ness. Prisma backlit Palas
Proiectul special Absolut Media – OOH Agency, prisma backlit amplasata in cadrul Palas Shoppping Cen ...
-
Noua identitate Caretta pe outdoor
Caretta, producator local de sisteme complete de acoperisuri, cu distributie la nivel national, a la ...
-
Renault KADJAR: Stop watching, start living!
Renault isi continua ofensiva pe piata odata cu lansarea KADJAR, primul sau crossover din segmentul ...
-
MagentaONE – ONE solution, ONE special project
MagentaONE este noul concept comercial pentru pachetele integrate fix-mobil adresate atat clientilor ...
-
Impresionant si provocator: LEXUS NX 300h
In outdoor, un vizual bun face cat o mie de cuvinte. Dar amplasat intr-o locatie ultracentrala si cu ...
-
NN – tot ce conteaza pentru tine
In ianuarie 2015, diviziile locale de asigurari, pensii si investitii desprinse din Grupul IN ...
-
Un lucru de care orice barbat are nevoie
Eurotech, distribuitorul local de peste 16 ani al brandului german Robert Bosch Romania, a oc ...
-
Summer in the city – H&M Summer Collection
Retailerul suedez de fashion Hennes & Mauritz (H&M), care detine 37 de magazine pe pi ...
-
Publicitate cu specific local – APAN Motors
APAN Motors, dealerul local BMW, a identificat oportunitatea unei locatii ultracentrale, Bule ...
-
Hello Mr. Beckham and welcome to Iasi
Colectia de primavara 2015 pentru barbati de la H&M il are ca ambasador pe David Beckham: "Moder ...
-
Humanic – Spring Collection – Outdoor Campaign
O locatie ultracentrala, cu extraexpunere si suprafata generoasa, a servit pentru comunicarea colect ...
-
Golden Brau – 425 metri patrati de perfectiune pe outdoor
Golden Brau abordeaza piata cu un nou mesaj: "Imperfect. E perfect!". Aceasta este noua filozofie pe ...
-
TiVo prin Ness in Romania – campanie outdoor
Compania americana TiVo, care a lansat în 1999 recorderul video digital (DVR) cu acelasi nume, a inc ...
-
Campanie de Marketing Social – IRO Iasi
Absolut Media – OOH Agency continua campania "Punem Iasul in valoare", lansata in decembrie 2014, cu ...
-
H&M – fashion pe outdoor. Extra expunere
Dupa Orbit, pe cei 400 de metri patrati de mesh din Targu Cucu, retailerul suedez de fashion Hennes ...
-
Yato – expunere prin outdoor mobil
Absolut Media furnizeaza, la nivel local, formatul de outdoor tranzit pentru YATO - un brand destina ...
-
Ramada Iasi comunica serviciile pe outdoor
Ramada - Iasi City Center, cel mai puternic brand hotelier prezent pe piata Moldovei si unul dintre ...
-
Panou digital Podu Ros – Interactiv prin animatie
Publicitatea outdoor prin intermediul panourilor LED are un puternic impact asupra audientei, o sele ...
-
Telekom – Campanie la mare inaltime
Absolut Media a oferit expunere maxima pentru noul brand Telekom cu cel mai mare rooftop iluminat di ...
-
TELEKOM – Rebranding Romtelecom si Cosmote
Singura locatie de mesh de pe Bulevardul Independentei a fost pusa la dispozitie de Absolut Media si ...
-
Profi – directionare pentru noile magazine
Absolut Media a oferit suport pentru semnalizarea magazinelor Profi din Nicolina si Tatarasi deschis ...
-
Panifcom – drumul catre cofetariile Friscot
In cadrul campaniei de rebranding a diviziei de cofetarie Panifcom, clientul a beneficiat de suportu ...
-
Wrigley’s Orbit – dimensiunea conteaza
Un proiect inedit, dezvoltat de Absolut Media in premiera la Iasi, pentru clientul Orbit: 400 mp de ...
-
Metro – proiect special pentru 50 de ani
La aniversarea a 50 de ani, Metro a desfasurat, pe tot parcursul anului 2014 campanii inedite de awa ...
-
Toyota – “Profesionistii” de la Mega Auto
Campania "Profesionistii" a celui mai mare dealer Toyota din afara Bucurestiului a beneficiat de for ...
-
Little Texas – awarness pe steaguri directionale
Restaurantul cu specific american Little Texas, o locatie aparte si binecunoscuta in peisajul restau ...
-
LA CASTEL – semnalizarea unei locatii in voga
Restaurantul iesean La Castel, locatie in voga pentru evenimente, a apelat la Absolut Media pentru s ...
-
CARREFOUR – directionale si formate atipice
Absolut Media si Zenith Communications asigura pentru Carrefour Romania cea mai mare retea de direct ...
-
CLINICA SANTE – client in permanenta expansiune
Absolut Media este consultantul oficial pentru campaniile outdoor ale Clinicii Sante si furnizor uni ...
-
HILL CENTER – “tunel” pe pasarela Bucium
Absolut Media - OOH Agency comunica serviciile Centrului iesean de spa si sport Hill Center in zona ...
-
CENTRIC – in centrul atentiei
Centric, firma internationala de IT, este cea mai activa companie din domeniu pe piata de publicitat ...
-
KAUFLAND – semnalizarea unor magazine populare
Kaufland este cel mai mare operator de hipermarketuri din Romania, cu o cifra de afaceri in 2013 de ...
-
CASA AUTO – un proiect special, 9 branduri
Casa Auto, dealer auto local, s-a reinventat in anul 2014. A comunicat activ in piata conceptul inov ...
-
ICG si Weissman prin Absolut Media
Absolut Media a sustinut firma locala Instal Construct General (domeniul instalatiilor si comert) cu ...
-
EBS – proces de recrutare prin format atipic
Absolut Media ajuta procesul de recrutarea desfasurat de EBS in Iasi prin reclama pe o prisma amplas ...
-
CHRISTIAN TOUR – parte a unei campanii de 800k euro
In 2014, Grupul de turism Christian Tour a investit in campania de promovare 700.000-800.000 de euro ...
-
Campaniile CARETTA – Think BIG
Pe plan local, bugetul de outdoor al Caretta este gestionat in intregime de Absolut Media, care asig ...