Prisme backlit Palas & Iulius Mall

Golden Brau – 425 metri patrati de perfectiune pe outdoor

Golden Brau abordeaza piata cu un nou mesaj: "Imperfect. E perfect!". Aceasta este noua filozofie pe care o propune Golden Brau a fost comunicata, in luna ianuarie, printr-un outdoor cu tenta de sarbatoare. Absolut Media  - Out Of Home Agency a pus la dispozitie o locatie cu impact mare si expunere generoasa pentru un mesh ultradimensionat, de 425...
mai mult

H&M – fashion pe outdoor. Extra expunere

Dupa Orbit, pe cei 400 de metri patrati de mesh din Targu Cucu, retailerul suedez de fashion Hennes & Mauritz (H&M), care detine 37 de magazine pe piata romaneasca, a expus un impresionant vizual ce promoveaza colectia de Craciun 2014. Respectand regulile publicitatii outdoor, perioada expunerii a fost scurta, de 4 saptamani, suficient cat sa creeze...
mai mult

TELEKOM – Rebranding Romtelecom si Cosmote

Singura locatie de mesh de pe Bulevardul Independentei a fost pusa la dispozitie de Absolut Media si a reprezentat parte din campania de comunicare a lansarii noului brand TELEKOM. Amplasarea ultracentrala permite afisajul pe ambele zone, atat cea paralela cat si cea perpendiculara pe strada. Acest proiect special combina avantajele ambelor parti pe o suprafata ofertanta...
mai mult

Wrigley’s Orbit – dimensiunea conteaza

Un proiect inedit, dezvoltat de Absolut Media in premiera la Iasi, pentru clientul Orbit: 400 mp de expunere. Marile agentii de publicitate sunt permanent in cautarea de locatii care sa intruneasca  doua reguli de aur ale outdoorului: suprafata mare de expunere si locatie ultracentrala. Particularitatile zonei: strada foarte aglomerata, care face legatura dintre bulevardele Anastasie Panu si...
mai mult