Prisme backlit Palas & Iulius Mall

Suport si planificare campanii

Idei originale

Pasii in planificarea unei campanii OOH par greoi si complicati: clientul doreste comunicarea unui mesaj, se realizeaza grafica, se alege si se aproba o lista de locatii, se contracteaza panourile de la furnizori, se da in lucru productia, se decoreaza, se monitorizeaza, se face intretinerea si, la sfarsitul campaniei, se neutralizeaza.

METODA CLASICA

  1. Pentru a alege niste locatii, clientul trebuie mai intai sa ceara de la fiecare furnizor de OOH un disponibil de locatii intr-o anumita perioada. Va primi 10 liste, fiecare in formatul agreat de respectiva agentie de outdoor si o multime de fotografii cu panourile libere peste care va trebui sa se uite.
  2. Daca nu se plictiseste dupa primele 34 de fotografii, o sa reuseasca sa faca o selectie a panourilor de care considera ca are nevoie.
  3. Dupa selectie va trebui sa contracteze locatiile alese. Daca alege 5 panouri de la 5 furnizori e nevoit sa semneze 5 contracte.
  4. Urmeaza comanda catre firma de productie , careia trebuie sa-i livreze foarte multe detalii privind macheta (grafica), suportul afisului (poliplan, hartie, mesh), dimensiuni, schita de finisare pentru fiecare panou in parte. Asta in cazul in care are un singur vizual, caci daca are mai multe ...
  5. Afisele trebuie apoi livrate catre furnizori. E nevoie de cineva care sa le trieze / impacheteze si sa expedieze fiecare pachet catre furnizorul aferent.
  6. Urmeaza comanda de decorare. Fiecare furnizor trebuie informat cu privire la ce afis se decoreaza pe fiecare din suporturile contractate.
  7. Dupa decorare, panourile trebuie monitorizate: starea afisului este buna, s-a desprins hartia la colturi, poliplanul face cute? Lumineaza noaptea? Integral sau sunt neoane arse?
  8. Dupa ce se anunta problema la furnizor, trebuie verificat in teren ca problema s-a remediat.
  9. La sfarsitul campaniei, afisele clientului se neutralizeaza. Daca va intrebati de ce mai trebuie urmarita si aceasta etapa, ganditi-va cate afise ati vazut cu concerte care au avut loc luna trecuta.

Asadar, destul de COMPLICAT, nu-i asa?

METODA ABSOLUT MEDIA

Ei bine, la noi trebuie doar sa aveti grafica.

Purtam o discutie despre ce mesaj doriti sa comunicati si cand, apoi responsabilitatea campaniei ne revine noua.

Semnati un singur contract, cu o singura companie de outdoor.

Veti primi o singura lista si o serie de fotografii din care am eliminat deja multe locatii slabe sau care nu se potrivesc criteriior discutate initial. Odata cu lista veti primi si tot suportul nostru pentru alegerea setului final de locatii.

Noi ne ocupam si de tot ce inseamna implementarea campaniei: comenzi de productie si de decorare, monitorizare, intretinere si iluminare.

Asadar, destul de SIMPLU, nu-i asa?

Contactati-ne si totul va deveni foarte simplu!