Prisme backlit Palas & Iulius Mall

Casa Auto, dealer auto local, s-a reinventat in anul 2014. A comunicat activ in piata conceptul inovator in care clientul poate descoperi 9 branduri auto renumite, reprezentante la cel mai inalt nivel, servicii profesioniste de vanzare, drive-test cu zeci de modele auto, reparatii in garantie si post garantie.

Sustinerea Absolut Media a venit prin reclama pe mijloacele de transport in comun (autobuze) si prin locatia ultracentrala de proiect special din zona Palatului Culturii Iasi si prin decorarea de autobuze.

Proiectul special a inclus doua etape. Prima etapa, cea a teasingului, in care erau expuse 7 cuburi care contineau cuvantul "masini" in 7 limbi diferite, a fost continuata de etapa de revealing, in care s-a comunicat headline-ul campaniei: "9 reprezentante auto intr-un singur loc".

Plasarea in vecinatatea zonei comerciale si de timp liber Palas a asigurat acestui proiect special un impact puternic asupra consumatorului.