Prisme backlit Palas & Iulius Mall

Grupul de firme Caretta a fost infiintat in anul 2006, avand ca prima activitate comercializarea de materiale de constructii. Pe plan local, bugetul de outdoor al acestei companii este incredintat in intregime catre Absolut Media, care asigura atat partea de strategie, cat si pe cea de media buying pentru campaniile de awarness si de promovare produs.

Beneficiind de campanii frecvente si de know how-ul Absolut Media in plasarea reclamei pe outdoor, Caretta a devenit un client foarte bine informat si cu experienta in domeniul publicitatii in general si al outdoorului in mod particular.

Educat in spiritul Out Of Home, Careta a inteles importanta asocierii de succes intre suprafata mare de expunere si dimensiunea brandului: suprafata mare, firma mare.

Campania Caretta foloseste optim numarul de panouri. Cele care vizeaza intrarile si iesirele din oras sunt backlit-uri de dimensiuni normale, iar in centrul orasului au ales formate mari de meshuri de peste 100 de metri patrati.

 "In outdoor este vital sa intelegi importanta layout-ului, a graficii, a calitatii vizualului si claritatii mesajului. In campaniile comunicate pe panourile publicitare, Caretta foloseste suprafata in avantajul sau: mesaje clare, call-to-action, awarness." - Daniel Talpa, Managing Partner Absolut Media