Prisme backlit Palas & Iulius Mall

Renault isi continua ofensiva pe piata odata cu lansarea KADJAR, primul sau crossover din segmentul C.

Locatia de mesh din Bulevardul Independentei, pusa la dispozitie de Absolut Media - OOH Agency si aleasa cu precadere de clienti pentru proiectele „gigant”, a dezvaluit, pentru KADJAR, ocazia perfecta de a impresiona. Vizualul, plin de forta si dinamism, plaseaza noul crossover la capatul unui traseu montan, arid si abrupt.

Decorul ales pentru vizualul de afis este perfect pentru outdoor: claritate si contrast, cu accente puternice de rosu, pentru a pune in valoare noul crossover Renault.

Proiectul de comunicare pentru lansarea KADJAR a oferit un concept creativ ce a putut fi perfect adaptat necesitatilor locale impuse de locatia cu cele doua fete de expunere.

KADJAR reprezinta un joc de cuvinte derivat din alaturarea a doua particule: ”KAD”, semnificand vehicul de teren pe patru roti («quad») si «JAR», ce isi doreste sa exprime agilitate si dinamism.