Prisme backlit Palas & Iulius Mall

CANALE COMUNICARE OUTDOOR

Conectarea consumatorilor cu brandurile in afara locuintei sau a birourilor (Out Of Home) este determinata de multitudinea de formate permise de canalele publicitatii outdoor. OOH-ul este cel mai interesant, permisiv si versatil canal media din lume. Fiecare brand major va identifica intotdeauna oportunitatile acestui mijloc de comunicare, pentru ca gama solutiilor oferite de formatele outdoor este infinita si cu expunere 24/24, 7 zile din 7.

Pentru o comunicare de succes intre publicul tinta si brand trebuie identificate canalele OOH care vor aduce la consumator mesajul de marketing in momentele cheie: in timp ce isi face cumparaturile, isi petrece timpul afara facand sportul lui preferat, calatoreste, studiaza sau se recreeaza.

 

ROAD

Mobilitatea este specifica strazii

Fie ca vorbim despre mersul pe jos, transportul in comun sau cu un vehicul personal, infrastructura extinsa de publicitate outdoor ofera conexiuni multiple intre consumatori si companii.

Formatele din categoria ROAD sunt: directionale (panouri directionale din tabla si steaguri directionale din poliplan), backlit 8x3, 4x3, 6x3, 3.2x2.4, mesh, city-light, unipol, rooftop, billboard 6x3, 5.04x2.38, prisma.

TRANZIT

Reclama in permanenta miscare

Reclama pe mijloacele de transport in comun permite expunerea pe suprafate generoase si in permanenta mobilitate. Vizibilitatea este maxima  pentru ca acest suport de media transporta mii de oameni si este vazut zilnic in trafic de zeci de mii de clienti si consumatori.

Autobuzele, tramvaiele sau trolee au devenit in zona urbana suportul perfect pentru brandurile cu idei inovative.

AEROPORT

Fii parte din calatorie!

Promovarea in spatiul aeroportului este modul cel mai eficient si mai dinamic de a conecta brandurile cu oamenii de afaceri si cei care vin sau pleaca in vacante.

Advertisingul in aeroport pune brandurile in fata unui public numeros, valoros si divers, din medii diferite, cu venituri si preocupari distincte. Formatele pentru aceasta zona de expunere sunt atipice, fiind permisive in functie de proiect: clasic/traditional, digital sau special. 

 

INDOOR

Targetare extinsa, proximitate mare, reactivitate!

Publicul din centrele comerciale este relaxat si dispus sa reactioneze la mesajele de marketing. El este acolo pentru a face shopping sau pentru recreere, astfel ca un mesaj bine construit il poate convinge mai repede decat in alte circumstante.

Advertisingul in centrele comerciale trebuie sa fie inedit, bine construit si atragator.

 

DIGITAL

Interactivitate prin animatie

Publicitatea prin intermediul panourilor LED are un puternic impact asupra audientei, o selectivitate geografica mare, posibilitati de targetare in functie de locatia in care este amplasat panoul, posibilitati de updatare rapida a spotului, timp scurt de implementare.

Digital OOH este un mijloc publicitar interactiv, cu un grad foarte mare de flexibilitate.

PROIECTE SPECIALE

Inovatia sta la baza a tot ce inseamna outdoor!

OOH inoveaza permanent pentru a crea interactiuni semnificative cu publicurile tinta si permite designul inovator, prin folosirea ultimelor tehnologii in crearea formatelor si constructiilor speciale.

OOH-ul reprezinta cel mai fascinant si dinamic canal media, tocmai pentru ca poate fi atat de creativ.Prin proiectele speciale totul este posibil!