Prisme backlit Palas & Iulius Mall

Forta Albastra Bosch – Eficienta maxima!

Eurotech, cel mai longeviv distribuitor autorizat de scule electrice profesionale BOSCH din zona Moldovei, a integrat outdoorul in campania de promovare a actiunii promotionale Descopera Forta Albastra Bosch. Cea mai mare campanie a verii a avut parte de un vizual clar si specific conceptului de outdoor minimalist: efect maxim prin simplitate: produs, pret, beneficiu, distribuitor, date...
mai mult

Noua identitate Caretta pe outdoor

Caretta, producator local de sisteme complete de acoperisuri, cu distributie la nivel national, a lansat pe outdoor campania de vara 2015, prin reteaua de panouri pusa la dispozitie de Absolut Media – OOH  Agency. Noua campanie vizeaza lansarea noii identitati vizuale si doua directii in comunicare: promotia pentru cel mai bine vandut produs Caretta – tigla...
mai mult

Campanie de Marketing Social – IRO Iasi

Absolut Media – OOH Agency continua campania "Punem Iasul in valoare", lansata in decembrie 2014, cu Institutul Regional de Oncologie - IRO Iasi. Campania sustinuta pe outdoor a fost ampla si a beneficiat de locatii cu expunere mare: ecrane LED digitale, citylight-uri, backlit-uri, billboard-uri, formate atipice (prisma) in zone aglomerate din Iasi: Palat, Podu Ros, Nicolina,...
mai mult

Panifcom – drumul catre cofetariile Friscot

In cadrul campaniei de rebranding a diviziei de cofetarie Panifcom, clientul a beneficiat de suportul Absolut Media in semnalizarea noilor locatii de cofetarii Friscot. Absolut Media a oferit panouri de tip backlit 3.20m x 2.40m si billboard 6m x 3m iluminate in proximitatea noilor cofetarii Friscot: Copou, Pacurari, Podu Ros si Nicolina. Panourile au avut ca target...
mai mult