Prisme backlit Palas & Iulius Mall

Caretta, producator local de sisteme complete de acoperisuri, cu distributie la nivel national, a lansat pe outdoor campania de vara 2015, prin reteaua de panouri pusa la dispozitie de Absolut Media – OOH  Agency.

Noua campanie vizeaza lansarea noii identitati vizuale si doua directii in comunicare: promotia pentru cel mai bine vandut produs Caretta – tigla metalica Alpin 3D si lansarea unui produs nou in portofoliul Careta - tigla metalica Mediteran cu aspect roman.

Actiunea de promovare in outdoor, implementata in lunile de vara (iulie - august), respecta regulile domeniului: frecventa, expunere, vizual clar, compozitie minimalista. Informatia este perceputa imediat, produsul este identificat cu brandul, beneficiile sunt clar exprimate.

In premiera pentru campaniile outdoor Caretta, anul acesta a fost inclusa in retea si prisma backlit de la Iulius Mall, un format nou pe piata din Iasi si din tara. Amplasat intr-o zona cu trafic intens, acest format outdoor asigura vizibilitate si trafic de peste 20.000 de unitati zilnic.