Prisme backlit Palas & Iulius Mall

GLOSAR termeni outdoor

formate
termeni

BACKLIT

Caracteristici: Backlit-urile sunt panouri publicitare outdoor cu iluminare din spatele printului. Backlit-urile proiecteaza brand-ul dumneavoastra atat ziua cat si noaptea. Lumina subtila afiseaza mesajul publicitar intr-un mod mai bun decat panourile neiluminate. Au cel mai mare impact in afisarea un mesaj.

Dimensiunile acestui suport publicitar:3.2m x 2.4m, 4m x 3m, 6m x 3m, 8m x 3m

Localizare: Sunt amplasate la sol sau pe fatadele cladirilor, in zonele urbane centrale, aglomerate, intersectii, pe marginea strazilor si a bulevardelor.

Material poster:Vinil (PVC)

Avantaje:

  • Panourile de tip backlit sunt vizibile 24h din 24h
  • Lumina confera graficii un aspect clar
  • Reprezinta un mod modern si elegant de a afisa un mesaj
  • Sunt usor de postat

BILLBOARD

Caracteristici: Billboard-urile sunt panouri de dimensiuni mari, vizibile de la distanta.

Suprafata: 5.04m x 2.38m, 4m x 3m, 6m x 3m

Localizare: Amplasate de-a lungul drumurilor, in zone de trafic, intrari / iesiri din localitati, pe fatade ale cladirilor sau pe sol.

Tip poster: Hartie blueback sau autocolant.

Recomandare: Reprezinta un mod foarte eficient de a promova / prezenta produse si / sau servicii.

CITY LIGHT SI BUS SHELTER

Sunt panouri iluminate si vizeaza in special traficul pietonal.

Dimensiunile acestui suport publicitar:1.1m x 1.6m, 1.2m x 1.8m

Localizare: Amplasate pe sol, de-a lungul bulevardelor intens circulate, in zone cu trafic intens, in statiile mijloacelor de transport in comun.

Material poster: Hartie white black.

Recomandari: Ideale pentru a comunica lansari de produse, evenimente, oferte sau promotii. Pentru o campanie cu un impact mare, recomandam folosirea unui mix concentrat de suporturi de tip city-light sau bus-shelter.

MESH

Localizare: In zone centrale si ultracentrale de interes specific, dar cu trafic intens – de regula piete sau bulevarde cu trafic ridicat. De obicei sunt amplasate pe fatadele cladirilor si sunt iluminate din exterior cu proiectoare.

Material poster: Mesh

UNIPOL

Sunt panouri de foarte mari dimensiuni, amplasate pe autostrazi, drumuri nationale sau judetene.

Dimensiunile acestui suport publicitar: Pot varia intre 40-80mp.

Localizare: Pozitionate pe drumuri nationale si judetene sau autostrazi. Vizibile de pe ambele sensuri de mers.

Material poster: PVC digital, montat pe rama metalica

Recomandari:

Ideale pentru a promova:

  • Materiale de constructii
  • Bauturi
  • Afaceri locale
  • Telecomunicatii
  • Masini, motociclete, anvelope
  • Magazine / centre comerciale
  • Restaurante, benzinarii, hoteluri
  • Linii aeriene

DERULABIL

Panourile de tip derulabil sunt suporturi dinamice, cu vizibilitate crescuta, iluminate din interior, cu postere care ruleaza intr-o ordine prestabilita.

Dimensiunile acestui suport publicitar:3.2m x 2.4 m

Localizare: Aceste suporturi de promovare sunt amplasate atat indoor (centre comerciale, receptii, holuri, zone cu trafic intens), cat si outdoor, in zone centrale cu trafic pietonal mai ridicat.

Material poster: Vinil (PVC)

Recomandari: Datorita dinamicii creeaza un impact mai mare decat panourile standard. Pot afisa mesaje compuse, gandite smart, sau pot servi ca suport pentru campanii diferite.

FORMATE ATIPICE OUTDOOR

Formate atipice de outdoor

Publicitatea outdoor ofera o gama larga de formate atipice ce permit targetarea unui grup demografic specific, in functie de gen, locatie, stil de viata sau varsta.

Tipuri de formate atipice outdoor:

  1. Prisme

Localizare:In orase in zone ultracentrale si de trafic mare. Pot fi amplasate si pe spatii verzi, in zone pietonale.

Dimensiunile acestui suport publicitar: Pot avea dimensiunile bazei de 3-4 m si inaltimea de 4-6 m. Prismele au 3 fete, astfel ca mesajul este vizibil 360 de grade.

Material poster: Vinil (PVC) frontlit

  1. Bannere

Localizare: In intersectii si preponderant in zone centrale.

Dimensiunile acestui suport publicitar: Pot avea dimensiunile bazei de 4-6 m si inaltimea de 0.8-1.2 m

Material poster: Vinil (PVC) frontlit

  1. Poduri pietonale

Localizare: Pe fetele laterale ale pasarelelor de traversare a drumurilor nationale si strazilor. Au o vizibilitate extrem de buna. De obicei sunt neiluminate.

Dimensiuni: Pot avea dimensiunile bazei de 10-11m si inaltimea de 1.2-1.3m.

Material poster: Vinil (PVC) frontlit

DIRECTIONALE

Au ca scop directionarea publicului catre advertiser. Sunt folosite cu precadere de centre comerciale, hoteluri, pensiuni, restaurante, zone de agrement, furnizori de servicii de sanatate, aeroporturi.

Tipuri de directionale

  1. Directionale din poliplan - steaguri

Dimensiunile acestui suport publicitar: Dimensiunea bazei poate fi de 0.7 – 0.8m si inaltimea de 1.5 – 2.2m. Cea mai folosita dimensiune este 0.8 x 2.0 m.

Localizare: De-a lungul strazilor si bulevardelor, in orase in zone de trafic mare.

Material poster: PVC

Recomandari: Ideale pentru reclame de tip informative si directionare. Pentru o rata de success mare se recomanda montarea in serii consecutive de cate 4 - 5 steaguri.

  1. Directionale pe suport tabla

Dimensiunile acestui suport publicitar: Dimensiunea bazei poate fi de 0.7 – 0.8m si inaltimea de 1.0 – 1.2m. Cea mai folosita dimensiune este 0.8m x 1.2 m.

Localizare: In intersectii sau pe orice artera.

Material poster: Autocolant pe suport din tabla.

Recomandari: Au rol de directionare sau semnalizare.

  1. Casete directionale iluminate sau neiluminate

Dimensiunile acestui suport publicitar: Dimensiunea bazei poate fi de 0.7 – 0.8m si inaltimea de 1.0 – 1.2m. Cea mai folosita dimensiune este 0.8 x 1.2m.

Localizare: In intersectii sau pe orice artera.

Material poster: Autocolant

Recomandari: Au rol de directionare sau semnalizare. Datorita iluminarii sunt vizibile atat ziua cat si noaptea.

  1. Semne directionale

Dimensiunile acestui suport publicitar: Dimensiunea bazei poate fi de 0.5 – 1.0m si inaltimea de 0.5 – 1.0m.

Localizare: Singurele semne atipice agreate pentru a fi montate pe stalpi sunt crucile de farmacii.

Material poster: Autocolant sau diverse material specifice.

Recomandari: Au rol de semnalizare.

TRANZIT

Publicitatea de tip tranzit foloseste spatiile aflate la interiorul sau exteriorul mijloacelor de transport in comun: autobuze, tramvaie, trolee sau metrou.

Dimensiunile acestui suport publicitar: Dimensiunile pot varia, in functie de suport. Pentru un impact mare vizualul poate fi acoperi intreaga suprafata exterioara a vehicolului, fara a afecta vizibilitatea calatorilor.

Recomandari: Ideala pentru campanii promotionale si de produs si pentru crearea notorietatii unui brand.

PROIECTE SPECIALE OUTDOOR SI INDOOR

Sunt cea mai eficienta metoda de a crea o comunicare memorabila. Sunt ideale pentru cresterea notorietatii unui brand sau pentru a crea un impact mai mare al unor campanii tactice.

Se pot realiza pe toate tipurile de suport, dar si pe formate speciale. Permit o creativitate nelimitata si o comunicare memorabila, aducand prospetime si inovatie oricarei campanii outdoor si indoor.

Localizare: Sunt amplasate in zone de maxima vizibilitate si traffic: intersectii, zone pietonale, centre comerciale.

Material poster: Vinil (PVC) sau alt material cerut de tipul proiectului.

DIGITAL OOH

Suporturi digitale

Publicitatea prin intermediul panourilor LED digitale are un puternic impact asupra audientei, o selectivitate geografica mare, posibilitati de targetare in functie de locatia in care este amplasat panoul, posibilitati de updatare rapida a spotului, timp scurt de implementare.

Localizare: Sunt amplasate in zone cu trafic ridicat, indoor si outdoor: centre comerciale, receptii, institutii, intersectii, parcari etc.

Tip suport: Panou digital de diverse dimensiuni.

Recomandari: Recomandate pentru promovarea marcilor de notorietate, ideale pentru campanii de imagine, cat si pentru campanii tactice. Au un impact puternic si sunt foarte atractive.

POSTER

Afis publicitar de variate dimensiuni si tipuri de suport (hartie, poliplan, mesh).

DECORARE

Operatiunea de montare a unui afis pe un suport publicitar. Sinonim cu montare, postare, lipire.

NEUTRALIZARE

Operatiunea de demontare a unui afis de pe un suport publicitar.

MONITORIZARE

Operatiunea de verificare a unui suport publicitar. Se verifica existenta posterului pe o anumita locatie, apoi starea tehnica a suportului (daca este curat, daca functioneaza iluminarea, acolo unde este cazul, daca posterul este in stare buna).

VIZUAL

Reprezentarea grafica in format electronic a posterului. Caracteristici: format .ai, .tiff, .pdf / CMYK scara 1:10, rezolutie 300dpi.

CERERE DE OFERTA DISPONIBIL

Cererea unui client de a afla panourile disponibile de un anumit tip, intr-o anumita perioada.

REZERVARE

Pachet de locatii care au fost ofertate initial si de care un client este interesat; are valabilitate cateva zile (maxim o saptamana).

COMANDA FERMA

Pachet de locatii pe care un client doreste sa-l cumpere.